Andra

Igår:
Jag skrev inte dit att jag fick vara me dpå deras möte med MSN. dom har tänkt att göra program som sedan ska sändas på msn:s webbtv.
jag lyckades komma fram me dtvå hela avsnitt av programmet. det var om Rynkor och om att bli brun eller hur man ska förklara.

Så jag satt där och diskuterade, hade ganska mycket talan. hjälpte dom att sätta alla program i ordning osv.
slutade :17.00


Idag började jag 09.00

först var jag! så satte igång datorn, sen 10 minuter senare kom en av mina handledare tony, han gav mig en uppgift. att fixa deras nyhetsbre, hitta de absolut billigaste sminket. (hemsk uppgift) men nu är dne klar!

Så fick jag en annan uppgift av Kristina, för hon tyckte att Tonys uppgift var skit haha. så jag fixade deras Facebook och Twitterhemsida, länkade deras hemsida osv.

Nu tänkte jag ta lunch innnan jag dör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0