Fredag

Igår fick jag då ett projekt som alla praktikanter får ta hand om.
dom har en testpanel på hemsidan som ska få produkter. så då tar jag hand om det.
Jag väljer ut produkter till varje åldersgrupp, tvingar dom att skicka in utvärderingar osv.

Jag var även med på en inspelning med catharina schollin(?) i alla fall pernilla walgrens mamma.
Skittråkigt.. men man får se hur de jobbar osv.
Jag fick då hålla i micken.

Idag har jag bara hållt på med projektet. det går rätt bra, även om det är krångligt att bara hoppa in i något och ta över helt ensam.

Fått mycket bra respons, även om Tony är lite tjurig på mig för att jag inte tyckte att dom ska ha så mycket smink med i deras serie på MSN.
MEND ET ÄR SÅNT MAN FÅR LEVA MED NÄR MAN STÅR FÖR SINA ÅSIKTER!


Peace

Kommentarer
Postat av: Erica

stå på dig!

2011-03-31 @ 13:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0